Cinema 4D R15 – Render Yenilikleri

458

Team Render – Network Render Devrimi!

Cinema 4D R15 – yüksek çözünürlükte tek kare ve animasyon görseller için önemli takım oyuncusu.

Cinema 4D R15 Team Render özelliği ile, yerel ağınızda bulunan tüm işlemci kuvvetini sahneleri hızla görebilmek ve yüksek çözünürlüklü tek kare veya animasyonlar elde etmek için kullanabilirsiniz.

Team Render, peer-topeer mimarisi ve render sağlayıcılarını Bonjour üzerinden otomatik bulması ile, ağ ortamındaki kurulumu minimize ederken performansı maksimuma çıkartan yeni bir ağ ortamı render teknolojisidir. Takımınıza bilgisayarları eklemek için sadece tıklama yapın ve karmaşık render görevlerini kolaylıkla tüm ağ ortamında paylaşın.

Sahneleri hızla, sonuçları Team Render’dan direkt Picture Viewer içerisine göndererek elde edin veya çoklu işleri Render Queue ile işleyin. Her durumda, Team Render, tamamen Cinema 4D arayüzü içerisinden yönetilebilir.

 

Peer-to-Peer Performansı

Team Render, render işlevlerinin bilgisayarlar arasında paylaşılmasına yönelik, tamamen yeni bir peer-to-peer render konseptidir. Merkez bir sunucuda oluşan bir şişe boynu bulunmadığından, sahnenin render edilmesi için gereken tüm içerik, her bilgisayara daha hızlı dağıtılır. Bu, bilgisayarların veri beklemek yerine tüm zamanlarını render işleminde değerlendirmeleri anlamına gelir.

1000 veya Sadece 1 Tek Kare Render Alın

Ofisinizdeki bilgisayarların gücünü bir animasyonun karelerini veya tek bir karenin parçalarını işlemek için kullanın. Bilgisayarlar Global Illumination, Ambient Occlusion ve Subsurface Scattering özelliklerini hesaplamak için tüm güçlerini kullanarak, teslim sürelerine sadık kalabilmenizi sağlar.

b26a8eea8b1

* Hız karşılaştırması, normal bir ofis durumunu canlandırmak üzere, tipik bir ağ ortamında yapılmıştır. Bilgisayarlar quad-core Windows PC’lerden (2.5 GHz) bir 24-core Mac Pro’ya (2.66 GHz) kadar değişik özelliklerdedirler. Sonuç, tüm ağ ortamları için 1:1 geçerli olmamakla birlikte, beklenilecek sürak artışını göstermesi için uygun düzenlenmiştir.

FAQ Team Render (PDF-Download)

Gerçekçi Görünüm, Gerçekçi Süreler: Release 15 ile Render

Yeni GI ve AO seçenekleri, istenilen görselin elde edilmesini daha da kolaylaştırıyor.

Global Illumination ve Cinema 4D R15 Broadcast, Visualize ve Studio paketleri içerisindeki ve Physical Render motorundaki gelişmeler ve tüm Cinema 4D versiyonlarındaki Ambient Occolusion ve multi-threading alanlarındaki gelişmeler hoşunuza gidecek.

r15-more-quality-more-speed

 

Daha Fazla Kalite. Daha Fazla Hız.

Cinema 4D, Global Illumination (GI) için uzun süren ancak kesin sonuçlar sağlayan QMC metoduna daha hızlı bir alternatif olan Irradiance Caching yöntemini zaten sunmaktaydı. Yeni geliştirilen Irradiance Cache algoritması, daha kısa sürelerde, daha kaliteli sonuçlar almanızı sağlar! Cache hesapları, tüm animasyon için ön hesaplama yerine, kare başına hesaplamalarla, çok daha hızlı işlenir. Ek olarak, animasyonların bir ağ ortamında peer-to-peer dağılımı, Team Render kullanılması ile daha da kolaylaştırılmıştır.

Global Illumination birincil ve ikincil aydınlanmalarrın hesaplanmasında kullanılan metodları eşleştirmek ve birleştirmek seçenekleri ile, eskisine nazaran çok daha esnek ve etkin ön hazırlar sağlamaktadır. Light Mapping’i çok geniş yayılım derinliklerini hesaplamak için kullanabilirsiniz. Ambient Occlusion, yeni Irradiance Cache metodu kullanılarak, artık, daha da hızlı hesaplanmaktadır.

 

Intel Embree Raytracing

Ne kadar karmaşıksa, o kadar iyi – ve yıldırım hızında:

Cinema 4D R15 içerisindeki Physical Renderer, Intel’in render süratini %300’e kadar arttırabilen yüksek optimizasyonlu algoritmalar içeren Embree raytracing motorunu, görüntü kalitesinde herhangi bir kayıp olmaksızın kullanır! Bir sahne ne kadar karmaşıklaşırsa, kullanmakta olduğunuz işlemciden bağımsız olarak, bu artan kuvvetten o denli faydalanırsınız!

 

Kaynak : FGA Mimarlık